Dont you know?

Idag har jag jobbat. Riktigt duktigt av mej, men man märker att veckodagarna bara handlar om jobb, sen hem och äta, promenad, sova. Gudsingen va kul det kan vara! Men har börjat fundera på högskola nu igen.. Går de lika bra som sist då blir jag kvar i min älskade lägenhet :)

Har gått elljusspåret med Anna idag och det var lite jobbigt, men mest var det läskigt när en svartklädd man kom ikapp oss i elljusspåret, skrek som en liten flicka, haha! Men han var ingen våldtäcksman, eller så var han inte sugen på oss.. Haha, nej nu var jag elak med oss. Han var ingen våldtäcksman, för tydligen kände Anna igen han.

Imorn ska jag jobba ute i kylan, så därför tänkte jag mysa med en varm choklad ikväll :) Logiken i det vet jag inte, men den finns nog..!

Ska iallafall testa täckbyxor ikväll och imornkväll ska jag sova hemma, för jag ska träffa Therese och planera inför loppis :) Inte enligt planerna, men man måste ju vara beredd att ändra på sej tydligen. Gah.

Ska "packa" inför en natt hemma och sen mysa :) Saknar tv och kanaler en hel del, men jag överlever..

Puss puss :)

 

Inflyttningsbuketten av mor och far :)

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0