En mörk tisdagsmorgon

Så här. Det är jättemörkt ute på morgonen när man ska kliva upp och det gör att man helst bara vill ligga kvar under det varma täcket och glömma allt. Tänk vad lite ljus kan göra? Till och med lampan är ett välkomnande ljus, utan den skulle jag helt enkelt ligga i sängen föralltid.

Iallafall var min bil täckt med is imorse och jag var verkligen inte glad. Jag skulle ha fått mitt jävla motorvärmaruttag förra veckan, men icke. Så jag stog där och skrapade bort ett ton is. Borde ha skrapat mer, för jag såg nästan ingenting när jag åkte iväg. Säker körning, jo jag vet! Kom iallafall fram i säkerhet och när jag var framme hade bilen tinat av helt, vackert vackert!

And a surpriiiiiice.

Ska hålla på med lite siffror nu iallafall. Sitter med snygg-lila-klockan på armen och den är fiiiiiiiiiiiiin och snyyyyyyygg! Puss på den! Sen så verkar de som om jag får nya telefonen idag och det skulle vara underbart! Vill egentligen inte vara utan min lila telefon, men de verkar som om att det blir så. Men tror den ska få tjänstgöra när det blir fyllekvällar och skandaler. För då kanske den gamla blir skadad annars. Men sen e de kanske inte heller så bra att inte ha en telefon som inte går att ringa med på fyllan, aja, det tål att funderas på.

Telefonen är iallafall på väg! Den var på posten imorse, yeah! Läääängtar :D




Sen saknar jag mina stumpor, fd Östersundsflickor! Tänkte försöka komma ner snart.. Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0