En oförståelig liten text om något betydelsefullt

Känner en omättbar ångest. (om man ens kan säga så) Det är iallafall det enda sättet jag kan beskriva det på.. Vet inte vad det handlar om, eller jag har en känsla vad det kan handla om. Men personen det handlar om vet jag iallafall. I det fallet är jag fullt ignorerad, men om han förstår vem han är (ja, det är en manlig figur) så ska han veta att jag tänker på honom iallafall.

Och nej, det är egentligen ingen otäck olycklig kärlekshistoria. Det är något annat som inte heller går att sätta namn på.


Och att det jag skrivit nu är helt obegripligt det är jag helt med på. Men nu är det iallafall ute ur mitt huvud och det är skönt.

Puss!

Kommentarer
Postat av: LOVISA

sv: ja det är tufft:D

2010-10-21 @ 14:20:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0