En quick tisdag

Kom precis på att jag alldeles strax slutar! Eller det är 40 minuter kvar, men det känns som alldeles strax, eftersom jag inte kom ihåg att jag ätit lunch. Såna här dagar är ganska härligt! Hoppas kvällen känns längre, för det är ju egentligen den man gillar superduper mycket :)

Sa nej till att jobba helg nu till helgen. Fick en superduper ångest för det, men eftersom jag redan har bestämt en massa annat så fanns det inte så mycket att göra åt det. Hade han frågat i början av veckan, hade nog svaret kunna blivit ett annat!

Men helgen är iallafall fullplanerad med händelser! Eller fredagkväll är inte planerad än, men det hinner jag med! Hoppas på att min lilla flicka Therese vill träffa mej :)

Har haft trubbel i paradiset idag eftersom det kära försäkringsbolaget som jag skrev om innan är hatat. Men nu kanske de kan bli skillnad eftersom jag ringde och snackade med dom. Tillochmed pappa reagerade på brevet. Kändes bra, för då är det inte bara jag!

Men min telefon har kommit idag och det har uppstått kärlek! Lite jobbigt att skriva bitvis, men kärlek, kärlek kärlek. Och att min äldste bror tyckte att jag skulle köpt den nyare versionen skiter jag i. Jag gillar min rosa mupp och vi är kompisar :) Haft den sen halv 9 imorse, mumsiiigt!

Well, jag tror det var allt! Men jag har en hemlis som jag inte kan berätta än, spännande va? ;) Men nu ska jag göra ett ryck här på jobbet och sen hem till middag och sen vidare till nästa hem och en promenad med Anna :)

Puss!


This is my new friend!
Pretty?
Yes! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

tisdag?

2010-10-28 @ 18:28:52
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan!

Jag har nämnligen likadan mobil som du fast en svart och den stora varianten xpieria x10 e svår har haft den nu ett halvt år nu snart. Men jag lär mig aldrig den :'( <3 kram!

2010-11-09 @ 22:41:51
URL: http://stilenemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0