Hat till försäkringsbolag.

Jag har aldrig egentligen haft något emot försäkringsbolag, men jag har inte heller gillat dom. Och just nu gillar jag dom verkligen inte. Kliver upp och känner att idag blir nog en bra dag, men fuck me! Kommer hem och märker att jag har fått ett brev från försäkringbolaget, öppnar brevet och vill slå in huvudet på dom. Hur fan kan dom små "djuren"?
Vi har tagit hänsyn till och bla bla bla. Dom kan suga något taggigt! Hatar dom verkligen nu. Dom fattar helt enkelt inte. Hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat, hat!!!! Fattar ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0