Hjärncellerna är på minus, så där dagen efter.

Det går fort att handla då man inte betalar på en gång. För vem köper en järnställning för 1400:-? Mammas svar: Jo, Malin gör det. Och där hade hon en poäng. Sen köpte jag även ett tillbehör till något som jag inte har än. Jag känner mej så smart. Not. Men de ska ordnas har jag ju tänkt då. Man har inte ett vidare bra omdöme eller vad jag ska kalla det, så där dagen efter. Järncellerna ligger liksom på minus. Men lite kul är det iallafall. Tycker dessutom det är rätt kul med han som vi såg igår. Som gick in i fel trapphus och klädde av sej, haha. Stackar.. Undra hur det gick för honom? Nu ska jag iallafall snart nörda 2½men eller kolla på Tingeling. Svårt val. Skulle egentligen städa och diska också, men det har liksom inte blivit av.. Har legat i min otroligt sköna säng hela dagen och bara varit mej själv, tummen upp. Skitgod kaka åt vi ikväll också på ljuspartyt, mums! Well, ska hoppa ur kläderna och mysa ner mej i den underbara sängen igen. So long Fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0