Jag kan inte fatta att det är mörkt ute.

Först en tillbakablick.

Söndagen spenderades i sängen. Med ett par underbara armar och sedan en tur till Ica för att handla en massa smaskens (endast för 45:-, you remember?)
Måndagen jobbade jag som vanligt och sen en promenad med Håkan och Glenn (!?). Tror jag tvättade och städade lite då oxå, grymt duktig. Gjorde även klart mitt album för bal&student. Puss på det!
Tisdag. Jobb 7-16 homie. Åt hemma med päron, läste, snackade lite och Thaimassage på kvällen. Lite dubbelbokning förekom, men jag fick tiden, Yeah! Smärta som fan. Eftersom jag ramlade en gång i helgen, så e de egentligen inte så konstigt att kroppen protesterade...
Onsdag. Jobb 9-17 med Annika :) Riktigt roligt! Skrattade, hade en hel del kunder, åt bulle osv. Kändes som om att jag kunde ta lite kunder faktiskt!

Nutid.

Idag: Jobb 7-16 och sen ska jag hem och äta, kolla på lite grejer som ska säljas och sommarkläder som ska ut i förrådet och sen till Ånge för att ta en promenad med Anna! Skvallra lite om helgen som var och skriva ett namn på Korpen-listan! :) yeah, vi e så bra!

Framtiden.

Imorn ska jag jobba på färghandeln och sen är jag oplanerad. Samma sak på lördag: jobb på färghandeln och sen oplanerad. Söndag oplanerad.
Det jag har tänkt är att kanske dricka en drink på lördag, muuumsi :)

Ännu längre fram så är planen att kanske ha loppis nästa helg, knäppa mycket kort, vara social och drömma mej bort till fjärran länder :)

Make love! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0