Tröttast

Japp, jag är tröttast. och när jag sätter foten över tröskeln på min lägenhet, hör jag vattnet typ rinner. WTF!? det var toan, nu har jag slagit på den och jag hoppas fan inte att den är trasig. Gah, orkar inte. Fattar den inte att jag är trött?

Dessutom är jag hungrig. Eller egentligen inte, men tänk vad gott det skulle vara med en sallad eller lite tacos nu. Eller helst en sallad. Jag brukar inte välja sallad framför typ pizza, men idag skulle jag lätt göra det. Lätt.

Vart även väldigt "kolla-på-tv"-sugen. Men den e i bilen traaaaaaasig. Ska fixa de till veckan, men de e nästan skönt att vara utan. Eller det är det inte, men jag är bra på att inbilla mej saker.

Men det jag undrar mest är: Vart är han som ska laga mej en 3-rätters och bara tycka att jag är bäst i min trötthet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0