Tröttish

Om jag har en grymt jävla tur så är klockan redan hemma hos mami och papi. Isåfall är det helt jävla otroligt och då blir jag glad :D

Dagen har rullat på. Är grymt trött typ hela tiden och den är så skönt när man äntligen slutar. Hem till sängen, äta något och kanske lösa ett vuxenproblem. Jag sa kanske..

Har motorvärmare på bilen ikväll iaf, gillas! Lånar Eklids i väntan på en egen.. Denna vecka sa dom, men ja, den är snart slut va? Eller inte för mej, för jag jobbar på lördag också. Nykter helg blir det iallafall. Ska bara bli en massa mys, återhämtning och en stund att samla tankarna!

Well, promenad strax och sen kanske jag får tv :) Yey!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0