Vart ligger det?

För er som väntar på bilder, så får ni vänta längre. Överföringssladden är borta med vinden och jag gjorde ett halvhjärtat försök att städa igår, men det hjälpte inte. Min externahårddisk verkar också ha dragit sin kos, och den är relativt lätt att hitta, så fan om någon tagit den. Men antagligen är det mina dammråttor under sängen som beslagtagit den mot sitt eget liv.

Storm, kallt och halvmörkt ute och jag ska vara ute överallt idag. Exakt överallt och jag har självklart glömt hur man åkte till vissa ställen. Ska tillexempel till Munkbysjön (hette de så?). Har varit i Flata som ligger typ på samma ställe, men kommer inte ihåg alls hur man åker. Långt bort tror jag det är iallafall.

Så håll tummarna för att jag lyckas och inte blir uppäten! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0