2 böcker som jag läst och gillar + en choklad :)

Läste Jag är Wanted för ett par veckor sen. Lånade den av sötaste Ida och det var en riktigt bra bok! Handlade om en kille som hamnade i den undre världen och sen fastnade där och nu inte kan ha ett normalt liv, för att folk vill ha honom bort från jorden..  Läs om den här

Den andra boken jag har läst är Resehandbok för singlar. Riktigt bra den oxå. Läste ut den ikväll och den är skriven av en av medförfattarna till SATC. Handlar om hur singellivet är ute i världen och det är riktigt intressant att se hur stor skillnaden är mellan hur vi lever och hur andra ute i världen lever. Vi är lite insnöade.. Läs om den här


Båda sidorna är tagna från cdon, för att dom ger boken en rättvis chans. Vill ni köpa dom rekommenderar jag pocket som är bättre för plånboken och enligt mej får dom bättre plats i handväskan!

Sist men inte minst vill jag rekommendera en choklad som heter Merveille de lait och smakar ungefär som chokladen i kinderäggen gör! Det är min belöning ikväll efter en hård jobbdag :) Synd bara att jag inte kan köpa en till som en belöning för någon annan dag, pga att jag har glömt vart jag köpt den..

Puss :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

När du lägger in länkar,stryk över ett ord (t.ex. Länk) klicka på knappen som ser ut som en kedjelänk och skriv in länken där ist :)

2010-09-21 @ 22:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0