7 september

Sitter på jobbet, har hunnit med att vara på möte på färghandeln och varit på Vc (vårdcentralen, inte toaletten som pappa trodde.. haha) och nu sitter jag på kontoret och väntar på att strömmen ska komma tillbaka, så att jag kan använda alla maskiner som jag trodde jag inte behövde (eller jag hade glömt att dom behöver ström för att fundera). Kan inte ens micra lunchen, men eftersom de finns bullar här så klarar jag mej nog ett tag till (a)

Ska skriva lite papper och lyssna på älskade Ipod!

Min kväll bestog igår av att hälsa på Daniel (min hjälte) och han fixade min dator. Trojanerna hade stormöte där, men vi kastade ut dom och låste in dom värsta! Så nu fungerar iallafall den skapligt igen! Pinsamt att jag lyckas. Det var tydligen det värsta han sett :/

Ikväll ska jag verkligen sätta upp min tavla! Har verkligen längtat!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0