Allt om ingenting!

Fick alldelesnyss veta att jag skriver om ingenting, men ändå bra. Betyder det att jag är grymt jävla bra då eller? Duschade dessutom för typ en timme sen, men har inte hunnit få på mej kläder än. Ska man kalla det skandal eller?

Eftersom jag inte har msn på den här datorn (hur misslyckas man med att installera det!?) så snackar jag med mina söta kompisar på facebook. Fungerar det med, men det gör att jag får ännu MINDRE gjort! Men vad skulle jag ha gjort annars kan man ju undra.. *hrmf*

Har jobbat 9 h idag (7-17) och sen mat hemma (spaghetti och köttfärssås) för att sedan gå ut och gå med anna och lucas :) Riktigt trevligt!

Är egentligen inte trött, men ska snart tippa i säng ändå för de e så jobbigt att sitta snett vid datorn.

Men jag har en fråga: Hur kan jag frysa jämt även fast det inte är kallt?

Puss!


Kommentarer
Postat av: Jenny

För att det är svinkallt i detta land!

2010-09-21 @ 22:13:25
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/
Postat av: Danne

Därför du inte har någon som kan värma dig? :O

2010-09-21 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0