Brevlåda.

Appropå att vara vuxen, så har jag en egen brevlåda. Och den kommer nog säkert behöva bytas snart. Jag kollar i den när jag går på jobbet, när jag kommer hem från jobbet och ibland en gång till på kvällen. Bara för att jag har en brevlåda med just mitt namn på. För det har aldrig stått endast mitt namn på en brevlåda förut. Och sen är den andra anledningen till att jag kollar i den hela tiden, är ju att det kan ju faktiskt ligga ett brev däri som är till mej, endast till mej. För eftersom det endast står mitt namn på brevlådan, så är sakerna i brevlådan till endast mej. För det kan ju faktiskt finnas ett brev till mej där i, eller en massa förbannad reklam. Men jag vill ju ändå ha reklamen, för den är ju faktiskt till mej. Förstår ni att jag tycker om min brevlåda?

Puss.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag gillar inte min :(

2010-09-22 @ 23:00:59
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/
Postat av: Kajalla

haha, I'm the queen of England! nä, det är asnajs att va lite vuxen!

2010-09-23 @ 07:03:25
URL: http://kajalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0