Jag är fortfarande en baby.

Jobbat idag som typ alla dagar! Gick riktigt bra idag och blandade till och med lite färg själv, riktigt nice med framsteg! När jag gick hem kom jag på mej själv med att skratta jättehärligt, ett underbart skratt liksom! Och det kom från mej ;) Då skrattade jag lite till, haha ;)

Nu ska jag städa en massa och fixa i lägenheten och sen äta spaghetti och köttfärssås som mami har gjort som matlåds-middag till mej :) Happyface!

Helst av allt skulle jag vilja ha någon som städade åt mej och samtidigt inte. Jag känner att jag är lite smålt själv, samtidigt som jag inte vill att någon annan ska rota bland mina älskade grejer :p
I-lansproblem, öh ja!

Counting all the asholes in the room, well i´m alone. haha, konsigt eftersom det bara är jag och min nallebjörn här. Han är söt och håller mej sällskap och är absolut inte en idiot.

Aja, enligt Therese är jag iallafall vuxen, men jag vill inte, kan inte, orkar inte. Men jag vet att jag är det, men har ingen lust. Har en hemförsäkring, telefonräkning, egen lägenhet, har köpt mycket av sakerna här själv (ni vet vuxenprylar) och jag lagar ibland min middag själv.
Så jo, jag kanske är vuxen. Men jag är inte vuxen annars.
Jag gillar att hoppa i vattenpölar, springa runt och busa, skratta så att jag ligger och kvider på backen och jag älskar godis och att äta mycket av de.
Det är verkligen inte vuxen.
Så jag kanske är som Britney sjöng en gång Stuck in between. Tror de va.

Btw så snackade jag lite engelska idag och det gick bra. Men jag är helt bombad annars vad gäller det man kunde förut då man gick NS.

Haha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0