Kan du inte bara sitta här och hålla mej sällskap?

Tog en paus i jobbet. Idag är en sån här dag då jag vill krypa ner under täcket och bara ligga där och tycka synd om mej. Varför? Jo, det är för att jag är trött. helt slut på energi och gubben i telefonen sa att jag hade gett han fel information. Men va i h*lvete. Säger jag att jag ska ha en låda, så menar jag väll inte att jag ska ha en pall? Dumhuveskalle. Sen har jag varit från Kölsillre till något typ ställe där det lätt skulle gå att döda någon utan att några märkte det eller ens leta där. Dit har jag alltså varit, alldeles själv. Mitt i ett samhälle, men ändå dit ingen frivilligt skulle åka.

Nu sitter jag på jobbet och har som sa gt tagit en paus. Förutom det jag har sagt idag har jag hämtat 2 paket på OKQ8, varit helt förvirrad och sprungit runt som en tok, klivit på mina byxben hur mycket som helst, klivit på mina skosnören hur mycket som helst. Vilket betyder att allt är lerigt. + att jag nästan körde fast med jobbilen. *suck*
Dessutom har jag gjort så att chokladmaskinen sprutade ut choklad i hela fikarummet, gah vad surt.

Tror ni att det har gåt bra idag eller?

Så därför vill jag ha sällskap nu. Japp, någon som sitter här och är snäll med mej, ni vet så där jättesnäll. Helst ska han ha bullar med sej! :)


Kommentarer
Postat av: Danne

Jag är Jättesnäll men har inga bullar :'(

2010-09-23 @ 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0