Mina snurriga dagar :)


Igår var jag så snurrig att jag gick och skrattade åt mej själv (vilket säkert gav mej ett mer snurrigt uttryck). Tappade saker i golvet (inget som inte går att tappa) och försökte jobba på! Jobbade mest ensam med Annika hela dagen och det gick jättebra! Vi har börjat göra snyggt i skyltfönstret och det var jättekul! :D
Fick även tapetsera lite, en del av det som ska vara i skyltfönstret, så nu får inte klagomål komma, haha! Och ja, jag var inte själv som gjorde de, utan assisterade mest (a)

Ibland tror jag att min telefon är trasig. Men då kommer jag på att det kanske är så att jag helt enkelt inte fått några sms. För felet som jag tror är på den nu är att den inte tar emot sms, men de gör den ju ibland. Hmm..
Sen kom jag på att jag kan ju börja skriva dom själv. Men inte alltid lika kul (a) Vissa börjar man alltid till och de suuuger. Medan andra börjar man aldrig till, haha. Och ja, de gillas!?

Har bokat tvättstugan hela helgen, men hade egentligen tänkt börja tvätta ikväll eftersom helgen verkar vara en hel del uppbokad, men när jag skulle boka "ikväll" på schemat, så hade något redan bokat ---> Whaaata fuuuck????? <---

Har dessutom jätteont i magen idag, inget verkar stämma. Och ska ondheten komma tillbaka nu kommer en ledsen gubbe att klistras fast på mitt ansikte.. :/
Men nu ska jag tänka bort magen (tänk om de gick ;p) och tänka på mycket mysigare saker, som tillexempel sängen där hemma.. mums ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0