Pain In The Ass

Sitter på jobbet och väntar på att mupparna på Telia kan vakna och öppna sin telefonservice så att jag kan få ringa och vära besvärlig. Tänker va värsta "jag-är-bäst-och-kan-allt"-kunden. Haha, dom kommer älska mej. NOT!

Natten har varit bra, men nätterna känns alltid så kort, förstår inte..

Igår städade jag hela lägenheten, dammsög, omordnade den så att det blev smart och sen så dammtorkade jag även. De kan bero på att Mami ska bo hos mej inatt, så ja, hon ska se att jag oxå kan ha de fint i mitt lilla krypin! :) Alltså klara mej själv..

Men just nu blir jag elak igen. Du gör fel, du hinnar inget osv osv. Jag dör! Varför fortsatte man inte plugga något istället? Varför drog jag inte iväg och rensade ogräs eller sopade gator?
Hade nog antagligen hatat det med. Antagligen mer, för det känns som om att den lönen är typ obefintlig.

Aja, nu ska jag leta de där pappret som jag är oduglig på att hitta!
Sen ska jag peppa mej själv och leta fram shoppinghumöret till morgondagen då det som sagt blir Birsta och Ikea för hela slanten med Mami :)



Pain In The Ass? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0