Telefonskräck - GONE!

Märkte idag att min telefonskräck är borta! Ringer till så mycket folk och kan ofta mer än dom, så jag känner bara att jag är så bra. Och kan jag inte, så får dom helt enkelt förklara vad dom menar. Självklart skriver jag hellre ett mejl, men är det telefonen som gäller så tycker jag nästan att det är mer roligt är pest och pina som förut! Kan ni fatta!? Vuxenpoäng? :)

Sen igår var jag och min älsta bror Fredrik hemma hos päronen och åt middag. Jättegod tacos! Jag kom lite senare än dom andra och när jag som final på min tacos innan jag skulle äta den tog "lite" gräddfil, så frågade min bror vad jag hade gjort. Han tyckte att jag hade dränkt min stackars tacos, men de tyckte inte jag! Och hade han sett min lunch idag, så hade han nog dött. För min lunch idag var mer gräddfil med tacos än tvärtom. men jävligt gott var det!
Har ni förresten testat dipp med chips? :) De e faktiskt rätt gott! Dom där röda, lite starkare chipsen och hemmagjord dill-dipp är skitgott!

Nu är det bara en timme kvar och jag hoppas att ännu en telefonsnubbe ringer upp mej!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0