Dansa, flamsa, försvinna och sen ska man minnas allt?

Jag hade en otroligt rolig kväll igår! Erkänner att jag har en del minnesluckor, att jag inte riktigt fattat att jag gör som jag gör och att det kan ha blivit lite mer alkohol i lite för snabb takt! Men kvällen gick galant, alla mina vänner verkar ha haft det bra och det hade jag med. Först här, sen en sväng till Rustam innan mittis. Där inne hade jag en nå jävla kul, har hört historier. Haha, jag är bra söt med mina ljud! But I love it! Och att dansa, det är kung. Jag älskar det och denna kväll gör mej mer pepp på Vårforum! Yeah! Kvällen slutade hemma hos Mami och Papi, varför har jag ingen aning om. Men tydligen tyckte jag det var en jättebra ide... När jag bodde hemma hos Mami och Papi, då ville jag aldrig åka hem från krogen, sa nej till skjutsar osv. Nu när jag har lägenhet här, då åker jag hem och sover hos Mami och Papi. Illa planerat. Jag och mina funderingar! Suck..

Idag har jag åkt en massa bil, myst, ätit massa onyttig bakismat, kollat på nya serien Off The Map, snackat massa i telefon, fått snabb-besök av fina flickan Therese och varit bakis. Men jag älskar det! Jag har åter blivit människa och jag känner mej levande igen! När man mår dåligt, när man är nere i bakisträsket, då finns det inge bättre än att komma tillbaka till "må bra"-stadiet. Och att sen kvällen blev en sån succe, det var superb! Lovely! Underbart!

Att dessutom högskoleprovet kändes ok, det är kung det med! Om en månad får jag domen, sanningen om det gick bra eller inte! Yeah. Sen är det 4½ vecka till Vårforum, så då är vi tillbaka på rosa moln och massa jordgubbsdrinkat! Gillar´t!

Nu ska jag kika på en läskig film på 4an, för att sedan sova och kliva upp imorn. Då blir det jobb, sen laga mat och sen ska jag träffa JennyPennyLenny! Länge sen nu de, men det tar vi igen! :)

Sen är veckan fullproppad av aktiviteter! Och jag hade även tänkt dela med mej av mina tankar framöver, yes, jag är tillbaka! ;p Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0