Ibland är livet bra underbart

I onsdags raggade jag runt med Therese i snyggbilen och sen gick vi upp till mej och hon var ett stöd i min packning, gick bra! Somnade sent, sov som ett as, klockan ringde fem och man for upp och fixade sej. Karina kom och hämtade mej vid 6 och vi for mot Sundsvall, mot Midlanda, till Göteborg (flyga i storm!?) och sen till hotellet! Handlade massa krimskrams och är nöjd :) Missade det att jag skulle köpa klänning, menmen..
Sen checkade vi in. Dom andra fyra fick sina kort och när det var min tur "-Du ska betala ditt rum oxå!" Jag bara, WHATAAA FUUUCK? Ne, de sa jag inte, men jag tänkte det. Fan liksom!? Men det fixade sej eftersom och hon som var chef var riktigt jävla sur. Haha, men vadå, hon hade ju gjort fel! :D
Vi delade på oss och gjorde iordning oss på varsitt håll och samlades sen på middag. 100 tjejer var vi och middagen var underbar med rödvin till. Vuxenpoäng! Jag dricker rödvin, mår alltid som ett russin dagen efter, men jag tycker det är helt okey! Tog en drink i baren innan vi la oss och sov i 5 minuter (det kändes så, var nog ca 6 timmar) innan det var dax för hotellfrukost och åka till Volvo, det vi var där för!
Satt på föreläsningar (mitt huvud är full av info som bara vill vidare!) och innan vi skulle åka hem så fick vi köra lastbil! Jag bara lyser då jag tänker på det, fy fan vad jävla underbart! Jag älskade det! Iallafall så ville jag ha den svarta lastbilen för den hade jag sett i en tidning o läst lite om, just nu kommer jag bara ihåg att den heter 700... (a) Men jag sprang dit, skulle precis öppna dörren då jag ser att det sitter på ett släp! Jag bara shiiiiiiiiiiiiiiiet! Men hon som satt i bilen vinkade upp mej och allt gick faktiskt jättebra! Fick beröm och allt och när jag klev ur önskade hon mej lycka till med lastbilskortet. Snacka om en push mot framtiden! Oh, känslan av att ratta ett 24 meter långt ekipage var helt jävla otroligt! Jag sa det WOW! Hon skrattade. Fick dessutom gasa på på en långsträcka, och det är grymt maffigt! I LOVE!
På flyget hem njöt jag, allt kändes så toppen! Visserligen skulle vi tillbaka till snöiga "norrland", men ändå! När vi kom fram tog det en timme innan vi tog oss från Sundsvall och jag äntligen var hemma efter att ha rest en del. Packar upp sakerna på golvet, kollar facebook och min söta vän ringer. Vill du hänga med till Sundsvall och hälsa på Ellena? Jag bara, Öh? Men jag hängde med. Tessan rattade snyggbilen i Sundsvall och jag hade en toktrevlig kväll med flickorna! Innan vi for hem tog vi en sväng på McDonalds och skrattade som små barn. Haha! Så jävla kul! Sen hem och det var knappt att jag lyckades hålla mej vaken. Hoppade i säng när jag kom hem. Och nu sitter jag här, ska snart på jobb efter att ha sovit 5 timmar. Minus på sovkontot har jag verkligen.
Så nu blir det jobb, sen finmat hos Mami och snusa på minivovvarna hos bror! Längtar!

Jag är dålig på att komma ihåg att knäppa bilder, men här kommer några :)

 

Min nya kärlek! <3

 

 

Kvällens drinkar!

Cosmopolitan! :)

 

 

Lastbil nr 2 :)

Liten, så då kunde jag ju köra.. ;)

 

Lastbilsraddan!

 

 

Snyggtavlan på hotellet!

 

Måste springa på jobb nu, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0