Now when I see you, I never believe what they say

Vaknade imorse efter nästan 8 timmars sömn, men det kändes som om jag sovit 5 minuter, men ändå: Sån jävla positiv känsla! Såg ut över lägenheten och wow, den såg så stor ut! Städad, dammsugen, inga kläder över hela golvet, så snyggt de såg ut! Glad!
Smink och hår gick av bara farten och jag for mot jobbet bra mycket tidigare än vanligt. Hem till Mami, hann och snacka lite med henne och sen mot jobb. Här beblandar jag mej med papper till klockan 1, då det är helg! Helg i nästan 5 dagar! Helt otroligt skönt! Har dessutom skrytit för både mamma och pappa att jag hittat igen hemnycklarna som var borta sen i februari, så duktigt! Tihi :)

Jag har dessutom samlat på mej ett vuxenpoäng alt. gammalpoäng , jag har börjat prata jobb. Nyss: Hur är det med dej då? Jag: Jo, men det är bra, slutar 1 och sen långhelg!
Ok, kanske inte så extremt, men för mej kändes de: Shit! Jag snackar jobb ist för att säga: Jo, men det är toppen, bra dag idag! :)
Visserligen tycker jag att detta också är moget, men iaf!

Sen var jag inte in på fb på hela kvällen igår, bra jobbat Malin! Eller inte. Internet hade gett upp. Så jag hade inget annat val än att göra något annat och lotten föll på att städa. Så om jag inte är inne på internet i helgen, så vet ni varför. Juppinallen är min vän!

Imorn blir det iallafall lite party och sen vet jag faktiskt inte! Skönt :) Vill njuta av sol, ledighet och sömn! Och självklart underbart sällskap! :)

Nu ska jag sortera lite och ringa lite halvjobbiga samtal! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0