Skatteåterbäring, in my ass!

Nämen hejsan hoppsan. Det enda man hör och ser är alla glada själar som fått tillbaka på skatten och ska hitta på både ditten och datten för dessa pengar. Oh, vi kan resa! Oh, vi kan köpa det och det! In my ass! In my face! In my allt! Sug sug sug! Inte går det bra för mej inte, restskatt, för första gången i mitt liv! Och sen där "kryssa i rutan" alla snackar om ifall man har fler än 1 jobb, den suger. För vet ni vad? Den finns INTE! Inte på mitt papper iallafall. Så jag, självklart jag ska betala tillbaka.

Om inte det vore nog, så måste jag ner i källarn nu. Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

massa pengar tillbaka :D

2011-04-11 @ 22:22:14
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/
Postat av: Linda

Men du måste ju kunna görareseavdrag... du pendlar ju...???

2011-04-11 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0