Älskade sovmorgon!

Min älskade pappa ringde igår och frågade om jag ville ha sovmorgon idag! Snacka om lycka! Så idag började jag tolv, kom hit halv 12 för jag behövde scanna in betyg och nu ska jag ringa Telia en snabbis och troligen fixa internet i mobilen, sen kommer jag vara en given fb-nörd och alfapet-diggare!

Drömde även en massa crap inatt och innan jag for till jobbet idag så hann jag få iväg ett flyttlass från lägenheten! Tummen upp! :) men jag vill verkligen inte flytta mer, tusen lådor behövs för att få ner mina saker. Tänk då om jag skulle ha haft större än 20m3? Hemska tanke..

Well, nu är det dax att börja planera september! Öppen för förslag om helger! Så på´t bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0