Bild-special!

Idag känns det inte som om jag har gjrt något, samtidigt som jag har gjort massor.

Sovit till 11,20
Läst tidningar
Ätit mat
Duschat
Hårinpacning
Rakat benen
Färgat ögonbryn
Gjort en typ av ansiktsbenhandling
Smort in hela kroppen
Kört hem 5 lådor med grejer + ett bord till mami
Umgåts med henne
Sytat lilla bebispojken på 3 dagar!
Gått forsön
Sett Pretty Little Liars
Och nu äter jag godis och gör en slags scrapbook!

Älskar lediga dagar!
Nu till bilderna! <3

 

Jag innan byfestivalen :)

 

Älskade Hugo!

 

 

Ronjo och Hugo :)

 

 

Mamma och Hugo :)

 

 

Bildsköna hund! :)

 

 

Sötaste Driva (12 veckor) busar med husse Benny :)

 

 

Busar själv när husse blir trött! Bästa leksaken är älgen!

 

Driva i mattes knä, undra tro om hon kan flyga?

 

 

Min moster och Ronja!

Båda ser väldigt allvarliga ut, betyder det att dom lyssnar? ;)

 

 

Sööööööööööööööööt!

 

 

Sover gärna på rygg i mattes knä :)

 

 

Älskade Minna <3

 

 

Hon har en stor egen vilja och är jättepigg!

 

 

Jag och Minna :)

 

 

Ronja, Minna och jag :)

Mina 2 älskade flickor <3

 

 

Mamma vyssade ner henne och hon somnade om så fint i sängen sen! :)

 

<3

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0