Efter en dålig dag, borde väll många bra komma?

Hej alla glada!

Kan börja med att erkänna att igår var ingen bra dag för mej! Iallafall inte jobbardagen, om man säger så. Allt gick åt helvete, folk säger olika saker om samma saker och vips så var det 18 ton snö och 87 ton is som var ashal. I just: Pleast kill me...

Men tack vare snälla bröder så klarade jag mej ur det hela. Både jag och traktorn var hel, men inuti var jag nog så sjukt trasig så det inte fanns, eller finns. Åkte och sa hej till min lilla sjuka mamma, sen till Jennie och fick håret fixat! Kort, rött, synligt och coolt! I like it! Visserligen kom pappa med en kommentar som var mer lik en som en äldre släkting skulle ha sagt, men nog om det! Tack Jennie! :D

Äter mandariner till frukost nu! Och dagen till ära har jag gjort en liten sminkning, hårfixning, kläder och smycken. Duktig Malin!

Ikväll blir det Glöggmys i Ovansjö och det ska bli roligt! :)

Har även börjat kika på en blender, så vem vet! Det kanske kan bli smootiegroggar framöver ;) Dessutom är det 4 dagar kvar till jul endast! Och som de verkar så kommer det bli snöfritt tills dess!  :D Ingen är gladare än jag för den nyheten! Det är en sak som är säker. Och kanske mina bröder och alla på vägen är lyckliga oxå, haha. Nog om mina misslyckanden. Mitt positiva liv hade ett down igår, men nu ska vi upp igen!

Ser som sagt mycket fram mot kvällen och sen imorn kanske jag får träffa lillsnuppan min! :D

Puss o kram o nyp i rumpistumpen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0