Hej mitt vinterland, nu är du här! :)

Först och främst vill jag ge ett slag för musikhjälpen! Ge ett bidrag för att alla unga flickor ska få gå i skolan och få en utbildning! Grymt bra ide och dom gör det jättebra på P3! Jag har bidragit, gör det du oxå! :D

Utöver det så har jag plogat i 2 dagar nu, idag blev det kontoret. Ska sluta tre idag, för att mina ögon gör så förskräckligt ont, plus att jag ska skjutsa mamma till Ånge! Ska få testa en ny bil, en sån där som stänger av motorn vid trafikljus och stoppskyltar och så, kul!

Annars rullar livet på! Har sista kursen för i år ikväll, sen kommer jag nog att tippa i säng igen. Imorn är det tvättning som står på schemat och sen är det helg igen! Jag ska hjälpa pappa o jouren, men som det verkar kommer det bara komma lite snö, så det ser lovande ut! :)

Var på Luciafirande igår med barnen, små och söta och duktiga! Mina 2 äldsta brorsbarn var med i tåget, kärlek<3

Well. Ha en fin dag och ta hand om varandra! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0