In Waves

Hej alla glada!

Ännu en ny vecka och jag är helt slut, I just dont like mondays! Om jag inte är ledig vill säga :p Iallafall så har jag överlevt att köra hela rundan med plogningen själv i helgen, gick jättebra enligt mej själv! Allt kan liksom inte gå perfekt första gången. Men när folk klagar på facebook osv osv, så gör det så jävla ont. Så kan inte alla bara hålla käften?

Pappa tog några smågrejer igår, vilket jag är mycket tacksam över! Var ledig helt enkelt, sov 11 timmar, gjorde goda mackor med röra i ugn, gick forsönrunt med anna, lånade en kavel av henne inför mitt pepparkaksbak! Sen såg jag klart vänneravsnitten + eftersnacket och sen lite True Blood bok 9 innan jag slocknade :)

Nu är det en ny vecka och det snöar! Har Skyddsrond kl 10 och sen blir det säkert ut och ha plogning, såklart med ett leende på läpparna! Eller? På onsdag har vi avslutning på kursen (ska ses en uppföljning i februari) och på torsdag har jag tvättning hela eftermiddagen plus kvällen, behövligt eftersom jag knappt har några strumpor kvar :p

Well, well, ha en bra måndag allihopa och knip igen om det är något I-landsproblem som snö som ni har problem med! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0