Lite nu och då och självklart lite True Blood

2 dagar till julafton! Snön kommer förhoppningsvis att utebli och jag har redan fått öppnat fina julklappar från min pingla Therese! :D Plus att jag fick öppna en liten när jag kom på jobbet! Yeah! Att öppna julklappar är kul! :D

Fullt upp är det iallafall, men ikväll ska jag försöka att bara ta det lugnt och njuta av lugnet. Eller jag ska städa, packa, fixa naglar m.m. Så jag hoppas på att snön uteblir så jag kan få en fixar-kväll! :)

Igår hade jag det iallafall mys med pinglan! Först middag på Shish och sen hem till mej, kikade på Generation Kill som inte alls var lika bra som vi hade tänkt och sen lockade jag fram ett litet djur i Therese genom att visa mitt favoritavsnitt ur True Blood! :D Första avsnittet i säsong 3! Oh, vad jag har saknat det! Underbaaaaart! Sen bytte vi oxå julklappar och det var så kul! Är sjukt nöjd! :D

Imorn blir det bingolotto hos bror och sen på lördag är det julafton! :) Den ni! Och framför allt får han se hur det går för Kurre och Charlie i Tjuvarnas Jul! Bästa underhållningen ever på lunchen! :D

Well, snart ska man ut i kylan och förbereda julklapparna åt alla gubbar! Undra om jag kommer att bli omtyckt nu.. ;)

Puss och kram!



Exakt ur en av scenerna i avsnittet! :)



Serien som inte fick våra hjärtan att klappa över huvudtaget.. Typ.

P.s. Laddningen för juldagen är på G! Inte alla som leker helikopter/fågel på språngmaschen till bilen ;)



Och självklart hittade jag lite fler bilder när jag googlade på True Blood som jag bara måste få dela med mej av! :) Enjoy!



Ett litet underbart och otroligt sexigt bildspel!

Och nedan en reklam för Fangtasia, vampyrbaren med ett bett ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0