Lite om en dröm och om ett födelsedagsbarn :)



Igårmorse vaknade jag av att jag visste att jag hade träffat någon i drömmen! Hade så svårt att komma på vem, men det var sjukt bekant! När jag sen borstade tänderna kom jag på det! Jag träffade Skarsgård i drömmen! Helt otroligt häftigt! Och vi liksom bara var, som världens bästa kompisar! Haha! :)

Antagligen drömde jag det här för att jag är så sjukt inne i böckerna nu. Är inne på 9:onde och har 10 st hemma. Sen ska jag ta uppehåll ett tag tills åtminstonde den 12:te boken släppts. Den kommer till sommaren! :) Det är även då ses 5 kommer! :D Bok nummer 13, som är den sista har hon inte börjat skriva på än, men spännande att se hur det kommer att sluta! Vem kommer att hamna med hem, och absolut: Hur? ;)

Sen ett stort grattis till Kristoffer som fyller år idag! <3
Hur han ska fira dagen vet jag faktiskt inte, men jag hoppas att den blir bra efter det att han jobbat färdigt :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0