Positiva Olga

Wihoo! En härlig måndag är här igen! Eller? Det positiva är att ett nytt avsnitt av julkalendern finns till förfogande! :D Annars är jag mest trött och seg. Lite positiv över att jag ska ut och köra lite idag. Småsmå ljuspunkter!

Har haft en fin helg i Norge! :) Har mest myst, kikat lite på stan, hatat mitt bankkort som blir hatat tillbaka av Norge och myst lite till :) Tågresan hem tog nästan hela mitt liv, men hann mysa massa med mina True-Blood vänner! Nästan en hel bok med Sookie, Erik, Sam och lite Bill. I like it! :)

Nu verkar det som om att det blir jobb varje helg fram till jul + jul, men ledig halva juldagen plus dagen efter för då ska jag skåla lite med mina fina flickor! <3

Funderar även lite på olika frisyrer! :) Men tydligen så vill dom inte visas på bloggen, men har dom på mejlen om det finns intresse! Har även skickat dom till min privata hårklipperska :D

Well, ikväll blir det kurs och sen åter ner i sängen med alla mina nallar :)

Puss Puss

 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0