You blow me away

Jag sover som en mupp på nätterna, ryggen dödar mej lite och sen verkar min kropp tro att den bara behöver ca 6 timmars sömn. Jag vaknar alltid ca 4 på morgonen och tror att jag försovit mej. Somnar alltid innan kl 22, ofta till någon serie och vaknar 22, stänger av tv:n, lägger mej längst in mot väggen och somnar om. Skönt, men sjukt att jag drabbats av kvällströtthet och morgonpigghet. Inte min grej förut, men kanske nu?

Fick dessutom "hejdå-tårta" igår på jobbet. Trevligt och gott! Åker ju snart till Thailand och är friställd hela februari. Undra ifall man får "välkommen tillbaka-tårta" när jag kommer tillbaka sen? ;)

Det är roligt när folk tror att jag är gravid bara för att jag har knäppt kort på bebismage. Haha. I love it. Men nu ska jag slå hål på eran bubbla. Jag är inte gravid, jag har en bror som ska bli pappa igen och det är hans sambos bebismage jag knäppte kort på :) Även väldigt moget att kommentera anonymt. Haha.

Men nu blir det åter till jobb och längta tills jag får träffa snuppan ikv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0