Grymt jävla oteknisk

Försöker synka ipoden mot itunes efter hjälp vid fb. Men datorn fuckar mej rakt i ansiktet. Jävla skiiiit. Alla dessa spärrar. Varför kan den inte bara göra som jag säger!?

Har iallafall kommit en liten bit på väg och innan detta inlägg är klart hoppas jag att jag är klar!

Trodde att jag skulle träffa Håkan ikväll, men eftersom han inte hört av sej drar jag slutsatsen att han är sjuk. Har iallafall promenerat, handlat, duschat, provat kläder till utlandish osv ikväll. Och nu den där ipoden.. Idag har jag kört tunnor till Ånge och Torpshammar + obygden där runt om :)

Inte alls lika trött som vanligt ikväll, men trött är jag. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0