Nybliven 20åring

Jag måste ha blivit äldre. För jag njöt av min födelsedag i år och allt runt omkring :) Det kan jag lova inte hör till vanligheterna. Jag brukar tycka att dom är jobbiga och slitsamma. Den här gången gled allt igenom, jag fick underbara presenter av alla söta personer runt om mej och jag hade en mysig kväll igår med middag och mys (ofc med True Blood) med Therese igår! :D <3

Nu längtar jag tills vi ska sola, bada och basta ikväll och sen längtar jag till Thailand! :D Tror jag ska börja småpacka snart, skojsigt! Och sen fredagen längtar jag till!

Och just de ja, imorn ryker systemet-oskulden! ;D

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-19 @ 10:20:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0