Trött som en gnu!

VEM HAR SAGT ATT GNUÉR ÄR TRÖTTA???? :O

Sitter på jobbet och försöker vakna till. Det är så grymt svårt att komma ur sängen ibland, men jag kom upp iallafall, lite för sent, men tog mej till att fixa hår, smink och kläder så att jag blev nöjd! Mycket bra :)
Nu sitter jag och tuggar på en äggmacka som är mycket god! Samtidigt försöker jag planera för min framtid, packa för Thailand och längta tills på söndag då jag ska få soooooooooooooooooooova! Äntligen, I love it. Eller jag kommer att göra det. Jobbar på lördag och det är enda planen jag har för helgen, psyko. Noll lust att jobba, vill sooooooooooooooooova. Men nu ska jag ta mej i kragen (varför säger man så?) och ta tag i lite papper, puss! <3

Tänker vakna till lite nu med den underbara Nomy, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0