Uppe med tuppen och pigg som..?

Klockan ringde 5 imorse, upp som en tupp och gjorde mej klar. Insåg att jag inte hade städat lägenheten igår eftersom jag behövde sova. Kollade inte ens på True Blood (!) eller läste min nya vampyrbok (!), utan bara la mej och sov, så jävla skönt. Men det resulterade i att jag har en lägenhet att städa ikväll innan fina flickor kommer :)

Iallafall, mitt viktiga uppdrag imorse var att åka till Fränsta och hämta en grej till en lastbil. Så jag var i Fränsta 5 över 6 och diggade volbeat hela vägen dit och tillbaka. Underbart! Nu sitter jag på jobbet och var 100% säker på att vi skulle göra löner idag, då är det så att papi och Ingemar ska på möte i stan idag och viiiiiips så sitter jag med lönerna själv. Hmm, vi får se hur det går. Ska göra mitt bästa och jag ska börja NU!

P.s.
Min mage gillar inte pizza, men det gör jag, så därför åt vi det till middag igår och det var supergott! Sen handlade jag en jacka (lila!), underkläder (hur skriver man det i singular?), en vampyrbok och ett roligt tjejspel till ikv! :D Eller jag hoppas det är roligt, haha! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0