Lite bilder och lite text om gårdagen och denna dag :)

Jag har blivit lite mognare eller vuxnare efter att jag fyllt 20, jag har insett att jag köper grejer som jag egentligen inte behöver, att jag har ett grymt ha-begär. Har dessutom ett grymt umgås-begär ibland, men det har jag vetat ett längre tag. Men det jag inte har gjort är att göra något åt det, tycker det är ett stort framsteg att veta det :)

Nu sitter jag och väntar på att Elin ätit klart, så att jag får träffa henne en sväng :) Imorn ska jag hem och fixa en massa inför resan och sen vara barnvakt till Ronja och Hampus!

Igår var fina flickor här och vi hade massa mys! Fick fina presenter också, vilket var oväntat! Fick dessutom ovälkommet besök, så hädanefter är det bra om man ringer eller skriver sms om man vill komma hit, så jag vågar öppna dörren ;) Han spelade dessutom dålig musik hela natten, så jag dog lite och har sovit som en liten mupp.

Men min dag har spenderats i lägenheten med True Blood (säs 2 tog slut), mycke dusch, lite städning, lite packning, 2½men, Greys Anatomy och äckliga makaroner.

Enjoy the pictures :)

Mary Kay-produkter fick jag av josse och den stora ljuslyktan av Jenny! :D

Manni och den stora muggen med budskapet fick jag av Therese ;D

Jag, just precis nu.

 

 


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej, hur e de?



Ha en bra och trevlig dag

2011-01-26 @ 21:59:58
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0