2 saker

Paintball och snooze


2 helt nya saker för mej och jag gillar båda!


Igår var vi 8 tjejer som åkte ut i skogen svartklädd och efter en nervös genomgång satte vi igång och kastade ut oss i skogen! fan vad kul vi hade! :D Efter 6 matcher, 4 mot 4 så var det oavgjort! Sen åkte halva gänget hem och jag och Carro vann 2 matcher mot dom andra, yey! Så vi kammade hem "vinsten", haha..
Men sjukt roligt var det! Bra motion (sjukt jobbigt), man behövde vara skärpt och på sin vakt hela tiden, Like It!


Kom i säng vid tolv inatt, därav min andra nya sak.. Den jag älskar och hatar.. Snooze. Eller jag trycker inte på snoozeknappen, utan jag stänger av, ställer om och somnar igen. Men ändå! Hade en timme på mej imorse, snoozade 2 ggr till 21 över 6, sen därefter satte jag fart. I bilen 06,34. Sjukt snabbt!  Hann tidigare till jobbet än vanligt! Men då kan jag tillägga att jag är ofixad totally!
Men iallafall. Är väll typ 20 år senare än alla andra i att båda hata och älska snoozen.. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0