Trött, omotiverad och semesterlängtan!

Jag fattar inte hur dum folk får vara? Fick ett mejl i skräpkorgen om att jag skulle få en utbetalning av stödbelopp. Jag skrattar. Sen får man falska påminnelser om betalningar, beställningar osv. Hur orkar dom? Är det verkligen många som går på det?

Tror jag kommer att vara en utarbetad 20åring snart. Vill bara sova. Helst i solen. Som min ide (som jag delade med mej till pappa om) i morse:
Jag: -Jag kan jobba natt!
Pappa: -Varför?
Jag: -För då kan jag sova i solen hela dagen och bli brun! 2 flugor på smällen!
Resultat: Pappa skakar på hvuudet och det heter --> 2 flugor i en smäll <--

Har massor att göra på kontoret.. Jag och tess är dessutom överens om att denna dag är segare än segast! Joooobbigt!
Vill dessutom motionera mera, men det är så jobbigt och jag är så trött. You get it? För trött för att orka, vilken resulterar i förra styckets första mening.

Är iallafall ledig i helgen och det ska bli skönt! Men min största dröm ni i sommar är att åka på en liten snutt-resa över typ en helg, en weekend! Med mami, vänner eller pojk. Tänk vad härligt att få komma bort!

Nu: Åter till siffror som jävlas!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0