4 månader

Jag fick en inbjudan till ett evengemang på facebook, egentligen inget ovanligt, men just idag, hela kroppen spändes och varför? Jo, inbjudan var den 4 juni, självklart kollade jag dit. Det var ju då vi tog studenten i fjol! Det är VÅRAN dag! Den bästastebästaste dagen. Fick en liten önskan om att det var någon nostalgidag för oss som tog studenten i fjol, men icke :)

Och ifall det är någon som saknat mej, så har jag varit sängliggandes i en vecka och hade nog varit det längre, om inte det hade krävts sjukintyg isåfall. Men nu är jag åter på jobb och äter godaste mackan till frukost, som min söta mamma har gjort till mej :)

Funderar dessutom på framtiden och kommer inte fram till något alls, behöver ett litet lyckotroll som puffar mej i rätt riktning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0