En fin flicka fyller år!

Drömde värsta sjuka drömmen inatt! Typ hela Ånge var med och alla skulle duscha efter varandra och dom duschade typ assnabbt. Innan hade jag duschat (typ 1½timme) och dom sista som duschade fick duscha i kallvatten. Men där satt man i soffan som en ängel, färdig för party och ingen hade en aning om att jag var den skyldige! (förutom den som ägde ställer, vem de nu var!?) Iallafall måste det betyda att jag tycker om att duscha och att min medeldusch-s-tid ligger lite högre än dom flestas andra. Skulle jag tro iallafall! Sjuka var att det var Ångefolk i drömmen..

Iallafall jobbar jag idag! Ledig imorn och sen jobb på lördag. Snygg helg jag kommer få, hipp-hopp-gummisnopp. Tönt. Ska iallafall på bio på fredag med Anna, Åsa-Nisse ska vi se! Håller tummarna för att det är en bra film :) Sen jobb som sagt på lördag-dag (och jag hoppas jag inte blir dödad av en häftmaskin..) och sen vet jag inte riktigt. Eller jo! Jag ska till Tess och äta tårta! På söndag eftermiddag, för min lilla flicka fyller år idag och blir jääääääääääättegammal! Tihi!!! Det är så roligt, helt underbart att vi från och med idag kan gå ut tillsammans hur mycket som helst! och vi kan busa hur mycket som helst heeeeeeeeeeeeeeela sommaren! yeah! ;D Tihi, jag är glad! Så nu önskar jag henne en underbar födelsedag och en underbar vistelse i Götet under en sån stor dag! :D


Kommentarer
Postat av: Tess

Tack så mycket gumman! vi får ta igen dubbelt eftersom gbg ej blev så lyckat... och du, vi ses i veckan ;) <3

2011-03-20 @ 16:27:03
URL: http://becomingthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0