En uppdatering från en sjuk människa som nog är lite frisk iallafall

Jag borde nog egentligen skriva lite om helgen, men precis som Thailand (jag vet att jag är seg), så kommer det framöver. För just nu är jag helt sluthasad, slutpumpad eller vad man nu vill kalla det. Natten till måndag åkte jag på magsjuka och bitvis var jag nog nästan avliden. Jag typ dog. Sen överlevde jag och dog igen. Men nu mår jag fint. Har åkt på det som jag så fint kallar matproblem. Ät min nödchoklad som jag fått av min älskling som är i Tyskland plus att jag åt upp all dipp + halva gurkan jag köpte på ica. Inte nödvändigt.

Iallafall så har jag i mitt halvsjuka tillstånd nästintill renoverat lägenheten. Det känns så iallafall. Massa maskiner med tvätt har tvättats, tror det är 7 eller 8 maskiner. Den sista hänger jag imornbitti. Jag har dammsugit hela lägenheten, under sängen, bakom tv, läs allt! Skurade dessutom golvet för hand. Den ni. För hand.

Har dessutom nördat både Vampire Diaries och Greys Anatomy, så nu är jag ikapp! Ska krypa ner strax för att kliva upp imorgon och åka på jobb! Verkar dessutom som om att jag kliver på 100 % igen snart, spännande eller liknande. Ovant iallafall.. Hmm, typ: vad är färg? Känner mej helt lost, och än har jag inte sagt att jag ska jobba denna vecka än. Måste se om jag klarar av morgondagen först..Blir slut bara jag tänker på det!

Men nu ska jag krypa ner, klappa på magen och sova en god natt i nybäddad säng! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0