Ibland är man ju bara för söt!

 

Innan någon av julmiddagarna i julas, tror det var julbordet med färghandeln :)

 

Har jobbat idag, sen promenad, efter det middag och sen här jag färgat håret. Vet inte riktigt om jag är nöjd. Känner mej dessutom som en zebra. Jag tycker zebror är jättesöta, men jag är mer en ickesöt zebra..

 

Imorn blir det jobb igen, mer offentlig imorn, verkligen bra med tanke på mitt utseende. Men upp med näsan i vädret och köra på är det jag ska göra!

 

Sen längtar jag redan nu till min säng, älskade, älskade säng!

 

Men nu ska jag ut. I mörkret.. Läskigt!

Vart är min trogne följeslagare som ska skydda mej mot det läskiga ute i mörkret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0