In time I find my self

Lyssnar på Swing Life Away med Rise Against, har gjort ansiktsmask, städat lägenheten, förberett lite av det man ska ha med sej till högskoleprovet och nu sitter jag här. Jag gör allt annat än pluggar! Men samtidigt har jag ju hela morgondagen! Eller!? ;)

Imorn är jag ledig. Ska plugga, göra ärenden på Ånge, eventuellt ta en fika och sen bio på kvällen :) Och sen vopplahopp i säng för att sova en uppmuntrande natt!

Sen att jag är rätt pepp för lördagen beror inte på provet, det beror på kvällen! 3 klänningar ligger och väntar på att bli testade och valda, men jag vet inte om jag vågar börja testa dom ;) It´s love and it is short!

Animal med Neon Trees är en annan jättebra låt!

Nu ska jag nog fortsätta göra något annat än plugga! Sängen lockar också väldigt mycket, efter endast 6 timmars sömn och en klocka som ringde halv 6 imorse! Men det var det värt ;) Imorn ringer den inte alls! :D

Och en sista låt: Happiness med Alexis Jordan!

Puss

 

Jag och min Thailändska kärlek Bananlöv! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0