Maitosuklaata ja mangoa!

Det och fiskpinnar med mos och gräddsås-dipp och nachochips är det jag ätit idag! Märker att det inte är speciellt mycket eller näringsrikt nu när jag skriver det.. Men nå förjävulska gott! :D Har dessutom ätit 2 kiwi, druckit vatten och vitaminer. Good girl!

Fick skjuts av Anna upp till elin igår, fick jättegod mat! Grillat :D Sen massa snack, dricka och mys! Somnade vid 12-1 ngn gång och vaknade superpigg halv 8! Men tack pinglan för kvällen! :D

Blev hämtad i morse vid tio och då drog vi ut på en promenad. Busade som tusan med Lucas, hur jag orkade de vet jag inte. Men skoj var det ;D Blev ett litet barn där själv ett tag, underbart! :D Åt även sommarens (eller vårens) första glass, mums! Tack Anna :) Sen hem och skulle plugga np, men det blev True Blood i massor ist och sen en liten sovpaus, skönt! :D

Känns verkligen som om att jag har slösat sol idag! Tokigt. Men huvudet har varit piggt! Lite skallebang pga rödvin, men kroppen har gjort nå förjävla ont. Som växtvärk i hela kroppen, shiiiiet liksom!

Nu ska jag smörja in mej och greja, sen blir det How I met your mother och efter det 2½ men!

Imorn är det en ny vecka, men det blir närmare o närmare till Vårforum! :D

P.s. Överskriften och det mumsiga jag ätit idag är mjölkchoklad med mango, en rekomendation! D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0