Snyggo

Sitter på jobbet, tar en rast då dom andra tar lunch. Trevligt, trevligt. Visste ni att killar också skvallrar i massor? Och att stolar kan gå sönder om man är för tung? Man lär sej mycket när man är en arbetande kvinna. (Ha!)

Idag är eventuellt den sista dagen jag jobbar denna vecka. Ska bli skönt, men samtidigt kommer paniken om pengar upp och det känns som om att jag kommer att få leva på hårdbröd och vatten tills typ april.. Men efter jobb idag, blir det middag hos mami och papi, sen hade jag tänkt få med mej Anna på en promenad. Efter det skulle vi som ska iväg i helgen ses och sen e de kväll :)
Sova hela natten lång, försöka kliva upp rätt tid och sen sitta med högskoleprovet i ett par timmar innan jag antagligen vill ut i det fina vädret! Beroende vad klockan är så ska jag försöka mej på en promenad eller åka hem och åka skoter (om jag får igång den..) Sen imornkväll blir det skidor med Therese! :) Vi ses bara på nyttiga sätt nu för tiden, hon ligger i träning inför crossen och jag har väll en önskan om en mer tränad kropp. Kanske.
Fredagförmiddag ska spenderad med Jenny, förhoppniingsvis skiner solen och vi kan mysa ute som det är tänkt! Kommer bli mys :) Sen efter det ska det åkas till en stuga någonstans för en helg med fiske! Hoppas på finväder! :)

Nu, åter till jobb!
Njut av dessa mumsissar!






Kommentarer
Postat av: Therese

Vi är allt för duktig tillsammans! ;)

2011-03-02 @ 19:17:19
URL: http://becomingthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0