Text och saknad i bilder

Försöker få ordning på lägenheten, men det är grejer överallt och allt får helt enkelt inte plats! Efter många klagomål från mina älskade skor, så ska dom få flytta hem till mitt gamla rum hos mami och papi i väntan på att jag skaffar mej ett större boende. Men tänk om jag behöver just dessa skor någon dag? Lite jobbigt att åka 4 mil då.. Gah, ge mej en walk in closet! Helst ca 20 kvadrat..

Hittade dessutom en lapp på där jag hade skrivit Du är sprudlande! på! Snacka om pepp jag blev när jag hittade den! Va fan, jag är sprudlande ;) Hittade även en massa låtar som jag gillar en massa, in i min nya spellista på spotify på en gång! Name: "Det blir ljusare". Passande! Japp, vi hoppas på vår och värme. Idag fick vi däremot ett slag i magen, snö i mängder, men än är det bara Mars, så vi hinner nog :)

Vissa ord sårar. Som en spark i magen. Känslan sitter kvar länge. Men det som inte dödar, det gör mej starkare.

Ska städa klart det sista nu och sen blir det bio med Anna ikväll! Dissar after work och äter mumsig matlåda :)

Visste ni förresten hur mycket mat man har i skåpen som man inte har en aning om? Jag har massvis! Fyllde en hel lista då jag skrev allt! Så nu ska allt det ätas upp och sen köpas nytt! Eller de e så jag tänkte :p

Puss och kram, gullibarn :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0