Irritation, saknad och en eventuell hopplös framtid?

Jag har precis skrivit av mej alla ilska. Trodde jag, den är kvar som en tjurig jävla infektion, som en influensa eller en tjurig östersunds-bakterie som ger magsjuka i flera tusentalsveckor. Har ni hört att den eventuellt har spritt sej eller funnits länge lite över allt? Btw liksom.
Iallafall, ett telefonsamtal som i vanligafall alltid är trevligt och jag hade saknat dom eftersom det var ungefär 3 veckor sen vi pratade sist, gjorde mitt humör förjävligt felvrängt. Jag hade somnat och sovit ungefär en kvart när det ringde, ungefär kvart i tio. Jag är alltid trött på kvällarna, så jag somnar tidigt. Men han pratade på och jag pratade oxå. Vad kommer jag inte riktigt ihåg, för jag var väll typ halvt inne i sömnen. Men sen efter att vi lagt på var jag så jävla förbannad att jag bara ville skrika. 2 meningar utspridda på ca 1 timme, förstörde min sömn. Jag kunde knappt sova och jag är halvt förbannad nu med. Le och irriterad. Fan, hur kan man bara säga så?
Vad han sa har fan ingen med att göra. Men det här är 3dje stället jag skriver om det här och inte fan blir ilskan mindre. Den ökar nästan och jag vill skrika, ställa till med en sen och sen se han stå på knä och be om förlåtelse och där kan han stå! Vi har ingenting med varandra att göra, så egentligen vet jag inte varför jag bryr mej. Men två hatade meningar. Inget ska komma undan ostraffat.

Fan.

Dessutom tränade jag på högskoleprovet nyss. Klev upp innan 8 för att jag skulle träna till det. Och hur det gick!? Åt helvete. Det med. Fan, jag önskar att jag var lika smarta som mina vänner och inte hade anmält mej till det. Får jag ett sämre resultat än sist så gräver jag ner mej i återvinningshögen i Hallsta. Jag lovar. Trähögen kanske är mest smart? "peppar peppar ta i trä" och knacka mej i huvudet eller tomma metallburkar "ingen hemma" när man knackar och det ekar. Fan, jag vill inte.

Är ledig idag och det är skönt. Ska ta ut pengar till helgen och sen in på banken för jobbet. Sen ska jag nog hem och gå ut och gå med mamma innan skidor ikväll med min älskade flicka! <3 Sen skulle vi eventuellt handla för morgondagen. Jag hoppas att helgen blir bra! Skulle nästan bli skönt om det inte finns någon mottagning, så att man är helt utlämnad till ödet. haha, jag låter nästan självmordsbenägen.. Men det är jag inte, lovar!

Jag känner mej iallafall brun idag, första gången sen jag kom hem!! Och det beror på att mina fötter och smalben ser neger ut och att min mage såg neger ut när jag stog framför spegeln i baggybyxor och sportbehå! KUNG! :D

Snackade även med Ajax igår, det var härligt! Jag saknar honom och studenten, flaket! Jag kommer dö när alla söta tar studenten i juni här hemma, jag kommer att vara så avundsjuk! Pratade även med burvall och vi bestämde lite om morgondagen.

Men nu ska jag fundera på hur jag ska lägga upp dagen!

Puss och ha en förträffligt trevlig dag ;)


 

Min älskade mamma!

 

 

Mitt älskade hurtiga och rödbrända egojag!

Älskade Mojito i handen!

Snygga killen sitter i baren åt glasethållet, mums!

 

 

Mitt älskade och saknade Thailand!

 

 

Jag och James Bond Island!

 

 

Mer bilder kommer såsmåningom! :)

 


Kommentarer
Postat av: danne

Jävlar va fint de var där =D

2011-03-07 @ 14:58:17
URL: http://lirz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0