Pussgurka

Klockan ringer sex, sätter mej upp, sitter i 1 minut, ställer om klockan till 5 över och somnar om. Liggandes ofc. Vaknar faktiskt mer utvilad och skuttar omkring bland alla skor och packningen som ligger på golvet. Borde verkligen ha packat igår, men istället kollade jag på tv, pratade i telefon, promenerade och målade naglarna. Mörk grått, snyggt! Men eftersom jag sover inlindad i täcket, så är dom lite skadade, synd!

Sitter på jobb och letar motivation för att ta i tu med nästa hög, på lunchen ska jag till vovvebebisar och mysa och sen är det bara ett dygn kvar! Längtar! :)

Drömde dessutom om en ny lägenhet inatt, det var en vindsvåning, en etta, jävligt snygg, lite större än vad jag har nu. Antagligen drömde jag om smarta lgh-lösningar, eftersom jag såg på Äntligen hemma (!) igår. Dom gjorde om en etta och wow, vilken skillnad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0