Behind Blue Eyes

Efter jobb i fredags var det dax för dejt med pinglan, hade världens bästa kväll! Aw först, träffade även på Kristina och hennes man, kul! Maten var god och efter vi suttit där (sjukt mycket folk), så blev det massa godisköp på gluggen! :) Sen hem till min lilla lya och såg film, hade mys och snackade en massa! Behövde verkligen en sån här kväll och det är nu jag har insett hur mycket jag saknat henne! <3

Lördag var det upp tidigt, åka till stan med moster och mamma :) Hyllan jag skulle ha på IKEA köpte jag inte, insåg att den inte skulle gå in i bilen eftersom den var ungefär 200 meter lång.. Blev en till "lennart" istället och lite annat mojs och gojs. Köpte även en klänning till dopet på lördag, så nu känns det mycket bättre! Lite skeptisk till att stå där framme, även fast jag älskar att dom vill ha mej som gudmor! <3 Tyckte även igår att dom sa att jag skulle sjunga, fick en smärre hjärtinfarkt innan jag insåg att dom sa något helt annat.. Haha!

La mej vid 10 på lördagen, var dötrött efter staden och tusen vänner-avsnitt. Vaknade 8 på söndagmorgon, utvilad och laddad för en dag nästan utan saker att passa! Frukost framför Vänner, sen slipade jag och grundmålade min pall och spegel. Shit vad många kanter en liten pall har!?
Sen mer vänner, lite städning och vips var det dax att skynda sej att duscha och göra sej klar inför farsdagsfika hos pappa :) Han fick en zinkhink som det stog "beer" på och 6 flaskor öl! Hade köpt dom i Sundsvall, så han fick 6 nya sorter! (Köpte även 8 nya cider-sorter till mej, kan ni fatta? ÅTTA stycken! En var iaf äcklig...) Tror han blev glad! :) Dom stora barnen lekte huliganer och höll på som galningar, medans lilljäntan charmade oss alla och 1½ timme gick jättefort. Skjutade mej mamma, fick låna en bingopenna och sen var det bingolotto hos Pära! Vann inget, men hann äta en massa gott :) Vilket vi var värda efter att ha blivit snuvade på en Paris-resa... :|

Stupade i säng direkt då jag kom hem, natten var över på ett blink och nu är jag på jobbet. Ska sätta en jävla massa fart med papper nu plus att en jävla massa tunnor ska ut på eftermiddagen oxå är det tänkt.

Veckan som kommer:
Måndag: Kurs. (Hade velat gått på en föreläsning, men icke..)
Tisdag: Freeee! Ska måla min pall!
Onsdag: Kurs.
Torsdag: Föreläsning i Sundsvall med Tina Thörner.
Fredag: Freeeeeeeeeeeee och ingen jour! (Inte för att snön verkar komma på minst en vecka till)
Lördag. Free!
Söndag: Dop för lillhjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0